piticlic.ro Web analytics

PitiClic.ro PitiClic.ro

PitiClic Bebe - "Ce este mai mare decat mine?" (Code: P367)

Un program special conceput pentru copiii foarte mici: 18 – 36 luni. Un instrument de lucru perfect pentru categoria de varstă “antepreșcolari”.
Product type:

Download price is DIFFERENT!!! You buy online license CD-key and directly download the installation kit.

18.30 RON (VAT included)

Descriere produs

Programul de fata este menit sa ii ajute pe cei mai mici sa descopere o lume minunata multimedia, interactiva. Este un program simplu, amuzant si educativ, cu imagini calde si sunete melodioase, cu care copilul va invata jucandu-se:

  • sa identifice partile corpului
  • sa identifice culorile principale
  • sa determine si sa simta emotiile interlocutorului
  • sa comunice cu usurinta
  • invata partile corpului si pozitionarea spatiala
  • retine culorile principale
  • petrece momente placute in compania unui nou prieten
  • descopera formele geometrice
  • identifica prin joc, culorile
  • alege sa se bucure de sunetele diferitelor instrumente muzicale: pian, toba, trompeta, etc.

Inca de la nastere, copilul dumneavoastra s-a orientat in noua lume, ghidat de sunete mai mult decat de imagini. Incepand cu glasul mamei si continuand cu primul carusel muzical, a fost fascinat de universul muzicii. Daca alegerea primului instrument muzical-jucarie v-a ridicat probleme, veti gasi in aceasta aplicatie nu doar un mod amuzant de a va tine copilul ocupat si fericit, ci posibilitatea de a-l familiariza cu sunetele celor mai diferite instrumente muzicale.

La o simpla atingere cu degetelele, Pufalosul, va vorbi si va chicoti. Ce poate fi mai placut?

Mici trucuri „de joaca”


Impartiti bucuria descoperirii cu copiii dumneavoastra fiind alaturi de ei la primele contacte cu joculetul! Lasati-i apoi singuri sa se joace pentru a savura victoria reusitei proprii! Veti vedea cum treptat copiii vor acumula notiuni, vor reusi sa recunoasca sunetele si sa asocieze imaginile! Va fi minunat si super educativ din toate punctele de vedere! Si mai mult, programul ii va ajuta sa capate incredere in propriile forte!

PitiClic BEBE deschide o usa catre minunata lume multimedia, combinand experienta si distractia cu invatarea si dezvoltarea. PitiClic BEBE da copiilor oportunitatea de a explora si de a influenta un mediu dinamic într-un software educational colorat si animat, cu sau fara asistenta parintilor. Reprezinta deasemenea o metoda naturala si distractiva de introducere a celor mai mici copii în deprinderile de baza necesare în utilizarea calculatorului.

Beneficii in dezvoltare:

  • ajuta copiii sa se familiarizeze cu diferite concepte (spatiu, timp, dimensiuni relative)
  • contribuie la îmbunatatirea memoriei
  • invata culori, forme, sunete si numere
  • imbunatateste aptitudinile de ascultare, concentrare si perseverenta dezvolta aptitudinile emotionale, cognitive si sociale

Odata nivelul ales în functie de nivelul de dezvoltare al copilului si activitatea începe, copilul dumneavoastra se poate juca fara ajutor parental. Personajele din program vorbesc cu copilul dumneavoastra si îi explica ce sa faca la fiecare pas al activitatilor. Fiecare explicatie este însotita de o varietate de ilustratii grafice si animatii.

PitiClic Bebe creaza nenumarate oportunitati educationale pentru cooperarea parinte-copil, în timpul si dupa utilizarea programului.

CONTROL PARENTAL

Un modul special de securitate îl împiedica pe cel mic sa aiba acces la fisierele si la programele existente pe calculatorul care ruleaza programul. Este un instrument ideal pentru a descoperi calculatorul de la vârste foarte fragede.

Programul de fata creaza un minunat prilej pentru a partaja un moment de placere si de joaca împreuna cu cel mic. Sa nu uitam ca grafica, anima?ia si ambianta sonora ii seduc pe copii.

PitiClic Bebe – “Ce este mai mare decat mine?”

incepe (sectiunea dedicata copiilor) cu alegerea nivelului (1- usor; 2- mai complex). In ambele cazuri avem o interfata principala care este un fel de loc de joaca al copiilor. De aici ei isi pot alege o activitate sau alta, ori pur si simplu pot sa urmareasca sunete, animatii si mici activitati incluse in acest cadru.

Cum poate fi utilizat acest software?

  • folosind mouseul – este suficient doar sa pozitionam mouseul pe un element (fara a face CLIC) si dupa un scurt timp de asteptare (sugestiv reprezentat grafic) calculatorul sa considere ca s-a facut CLIC si sa trateze acest eveniment
  • folosind tastatura dedicata “PitiClic”
  • folosind tastatura COMFY

Aceste 2 tastaturi sunt dedicate copiilor foarte mici, au putine taste, viu colorate, mari, cu forma sugestive, usor de accesat fara a necesita precizie mare.

ACTIVITATI:

  • Omiduta muzicalasa fie pian sau sa fie calculator? Orice ar fi, copilul se va amuza si va descoperi sunete, note muzicale, melodi si chiar culori si diferite forme.
  • Robotul matematicianne deschide poarta spre lumea cifrelor, culorilor si formelor geometrice elementare.
  • Carticele multimedia - prima mea carticica – sa descoperim animalele (CARTEA ANIMALELOR este asemanatoare cu acele carticele de carton cu care noi toti am copilarit, de aceasta data în varianta multimedia – cu sunete, animatii si posibilitate de parcurgere automata).
  • Ce este mai mare decat mine? - diferite obiecte din scenele si mediul in care copilul mic isi insuseste primele experiente.
  • Plusuletul jucausnu exista un mod mai placut de a invata partile corpului. Încercati si va veti convinge.
  • Ceasul - Momentele importante din zi, respectiv orele (la nivelul superior) – in aceasta scena copilul deprinde rutina zilnica. Caracterul constant si succesiunea fireasca a activitatilor sunt foarte importante...
  • Zmeele buclucaseaici copilul este stimulat sa persevereze si sa descopere singur interactiunea lucrurilor. De ajutor pentru îmbunatatirea reflexelor. În plus creaza o oportunitate de a se amuza si de a lasa imaginatia libera, în timp ce detine controlul actiunii de pe ecran.
  • Buretelul magic - copilul descopera imagini cu ajutorul unui buretel - surpriza care se afla in spatele unui geam mat. Copilul va fi stimulat sa ajunga cu mouse-ul in toate zonele ecranului pt a descoperi integral o imagine data (necesita o foarte mica precizie, zonele definite sunt putine si mari). Stimuleaza atentia, concentrarea si reflexele.
  • Telefonulin acesta sectiune copilul invata sa utilizeze telefonul si sa construiasca o propozitie.

Copilul primeste noi si interesante informatii despre vreme, despre diferite momente sau ore din zi, culori si instrumente muzicale. Tot ce are copilul de facut este sa apese o tasta sau alta ori sa duca mouseul deasupra elementului dorit. In cazul in care va nimeri pe o alta tasta sau pe un alt element, va fi doar un prilej de a descopri notiuni si lucruri noi, ii va fi stimulata dorinta nativa de explorare.

Orientat spre interdisciplinaritate, acest program ajuta copii sa învete culorile, sa numere pana la 5 (respectiv 10, la nivelul superior) si sa deprinda concepte relative cum ar fi “deasupra” sau “dedesupt”.


Cum se poate iesi din acest program?

Dupa întoarcerea în interfata principala, faceti clic pe butonul „usita”, apoi trebuie sa tastati in fereastra care va apare, cuvântul „IESIRE” (este la fel de bine si daca tastati „IESIRE”). În final apasati „OK” si... GATA!

Va dorin sa utilizati cu placere pachetele noastre de programe.

Programul face parte din seria de produse „PitiClic Bebe”, prima serie de programele dedicata copiilor intre 18 si 36 luni (anteprescolari).

Simplu, amuzant, educativ si eficace!

Realizat de catre Infomedia Pro, producator de software educational cu o experienta de peste 18 ani in acest domeniu, realizator al seriilor de produse educationale interactive PitiClic, PitiClic Senior si PitiClic Activ.


Specificatii tehnice:

PC: Minim Procesor Intel P4/ 1GHz sau similar, CD-ROM 40x, mouse, 512 MB RAM, Video 800x600 High Color Compatibil Sound Blaster, Windows XP, VISTA, Win 7, Win 8

How to buy?

Share with friends

Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH
0 Products - 0.00 RON
Go to wishlist

Work plans that PitiClic offers to you to use it with your children at home or at kindergarden!

Go to resources >

Colaborare PitiClic si TVR2

Infomedia Pro vă aduce la cunoştinţă lansarea în data de 02 Martie 2014 a concursului educaţional PitiClic în cadrul emisiunii “În curtea bunicilor” difuzată săptămânal duminica de la ora 10:10 la TVR2, într-un nou sezon plin de farmec si de aventuri, cu multe surprize pregătite de către producători.

Alături de Bunica (Alexandrina Halic) şi Bunicul (Cristian Mitescu) – actori minunaţi care ne-au încântat şi ne încântă prin harul lor - PitiClic va modera un concurs educativ numit simplu „Concursul PitiClic”, pentru copii de la 6 la 11 ani.

Concursul se desfăşoară între 2 echipe de câte 3 copii (echipa Bunicului şi echipa Bunicii) şi are trei probe pe care aceştia trebuie să le traverseze cu succes. Cele 3 probe ale concursului sunt diferite de la o ediţie la alta, dar au un singur numitor comun: distracţia. Ele pot fi probe digitale ce vor fi rezolvate pe calculator, tabletă sau cu ajutorul device-ului „Covoraşul PitiClic” sau pot fi probe de manualitate cu utilizarea altor produse educaţionale marca PitiClic.

Acest concurs este o nouă activitate din cele realizate de către Infomedia Pro pentru promovarea metodelor de învăţare moderne bazate pe utilizarea calculatorului şi a device-urilor mobile, pentru integrarea utilizării software-ului educaţional în procesul de învăţare al copiilor cu vârste între 6-11 ani.

Deci fiţi alături de noi, PitiClic vă aşteaptă pe TVR2!

Running sports | Women's Nike Air Max 270 trainers - Latest Releases

LEARNING GEOMETRY THROUGH MIMESIS AND DIGITAL CONSTRUCT

Abstract

The theme proposed by us is useful to teachers and students for mathematics in the compulsory school cycle. The issues faced by school teachers/parents are the difficulty with which students read and understand the lessons/examples/synthesis in order to assimilate technical terms. The echoic and iconic memory facilitates the learning of the specific curriculum of linear, spatial and analytical geometry by the students using digital platform designed by us; it facilitates the acquiring of the theoretical elements of applied geometry by encoding-decoding, so that the teacher's role becomes the one of the advisor and not only a person who transmits the information. The utility of the program extends from mainstream schools to special schools.

Sport media | Sneakers read more >

Infomedia Pro 1997-2024. All rights reserved.

S.C. Infomedia Pro SRL; Sediu social: Bucuresti, Str. Caminului, Nr. 12, Sector 2;
C.U.I.: RO9932261 Nr. inreg. Registrul Comertului: J40/8785/1997; Capital social: 200 lei