piticlic.ro Web analytics

PitiClic.ro PitiClic.ro

De curand, o agenție de traduceri din Londra a decis să recruteze un nou tip de angajat: un traducător specializat în emoji-uri, "pentru a face față provocării reprezentate de limbajul cu cea mai rapidă dezvoltare din lume", relatează AFP.


Cu sediul în districtul financiar City, agenția "Today Translations" a lansat oferta pe site-ul său, în vederea "completării echipei sale de 3.000 de lingviști cu expertiză în peste 200 de limbi".

Nike Sneakers | Entrainement Nike

"Traducerea emoji-urilor este un domeniu în curs de dezvoltare guvernat până în prezent de software-uri adesea insensibile la diferențele culturale. Acesta este motivul pentru care suntem în căutarea unei persoane excepționale, capabile să aducă o dimensiune umană", se precizează în anunț.

Directoarea companiei, Jurga Zilinskiene, a decis să ofere acest loc de muncă după ce a fost contactată de un client care a vrut să traducă în emoji un jurnal de familie scris în limba engleză.

Pentru un salariu "competitiv", norocosul angajat va fi responsabil cu traducerea de documente, pregătirea unui raport lunar cu privire la tendințele actuale din lumea emoji-urilor și cu cercetarea diferențelor culturale care apar în folosirea acestora.

Emoji-urile sunt folosite în Japonia încă de la finalul anilor ’90, însă după 2011 au câștigat faima internațională. Mai precis, după ce telefoanele iPhone au introdus aceste simboluri. Acestea sunt, desigur, disponibile și pe telefoanele Android, iar la câteva luni apar noi emoji-uri.

Doar un om poate intelege diferentele dintre imagini....

Datorita acestora:

1. Waving hand (fluturand mana ) - inseamna “ la revedere” sau “ salut” in Europa, dar in China insemna “ la revedere, tu nu mai esti prietenul meu”.

2. Poo - In Japonia, cuvintele pentru "caca" și "noroc" sunt similare, așa că este tradițional a trimite prietenilor tăi un "caca" ca si mesaj amuzant înainte de un examen sau interviu de angajare. Acum , că simbolurile sunt internationale, unii oameni folosesc Poo pentru că e adorabil, în timp ce alții îl folosesc pentru a indica ceva gen “gunoi”.

3. Lacrimi de bucurie - Cel mai frecvent utilizat emoji de pe planeta, aceasta a fost declarat de Oxford English Dictionary cuvântul anului pentru 2015. Semnificatia acestui emoji depinde de perspectiva fiecaruia:
-poate simboliza o persoana care a ras foarte mult pana a inceput sa planga;
-poate avea o semnificatie de auto-depreciere, razi de tine pentru ca ai facut ceva prostesc;
-sau ar putea fi o modalitate de jubilare asupra altcuiva.

4. Floare alba - ce poate semnifica? Daca nu ai mers la scoala in Japonia nu ai de unde sa stii ca acest simbol este folosit pe stampilele profesorilor pentru verificarea temelor.
Floare alba = teme bine facute.

In general, emoji-urile sunt mai nuantate decat cuvintele, gesturile si limbajul corpului si pot adauga un sens mai larg textului pe care il insotesc.

Jeremy Burge, seful departamentului de emoji al site-ului Emojipedia a declarat ca simbolurile sunt o modalitate de a insera tonus in mesaje, sunt un ajutor in comunicarea de text atunci cand ne lipseste limbajul corpului.

Asadar, luati in calcul aceasta meserie ca si un job al viitorului.

Surse: www.bbc.com
www.agerpress.ro

Adaptate de Cana Ovidiu Gabriel (clasa a III-a A, Scoala nr 279, Bucuresti)

0 Produse - 0.00 RON
Vezi wishlist

Planse de lucru pe care PitiClic vi le ofera pentru a le folosi cu copiii acasa sau la gradinita!

Mergi la resurse >

Colaborare PitiClic si TVR2

Infomedia Pro vă aduce la cunoştinţă lansarea în data de 02 Martie 2014 a concursului educaţional PitiClic în cadrul emisiunii “În curtea bunicilor” difuzată săptămânal duminica de la ora 10:10 la TVR2, într-un nou sezon plin de farmec si de aventuri, cu multe surprize pregătite de către producători.

Alături de Bunica (Alexandrina Halic) şi Bunicul (Cristian Mitescu) – actori minunaţi care ne-au încântat şi ne încântă prin harul lor - PitiClic va modera un concurs educativ numit simplu „Concursul PitiClic”, pentru copii de la 6 la 11 ani.

Concursul se desfăşoară între 2 echipe de câte 3 copii (echipa Bunicului şi echipa Bunicii) şi are trei probe pe care aceştia trebuie să le traverseze cu succes. Cele 3 probe ale concursului sunt diferite de la o ediţie la alta, dar au un singur numitor comun: distracţia. Ele pot fi probe digitale ce vor fi rezolvate pe calculator, tabletă sau cu ajutorul device-ului „Covoraşul PitiClic” sau pot fi probe de manualitate cu utilizarea altor produse educaţionale marca PitiClic.

Acest concurs este o nouă activitate din cele realizate de către Infomedia Pro pentru promovarea metodelor de învăţare moderne bazate pe utilizarea calculatorului şi a device-urilor mobile, pentru integrarea utilizării software-ului educaţional în procesul de învăţare al copiilor cu vârste între 6-11 ani.

Deci fiţi alături de noi, PitiClic vă aşteaptă pe TVR2!

Giftofvision - Sneakers search engine | Nike Air VaporMax for Men & Women - Buy Online - Ietp

Manuale Digitale - Infomedia Pro

Manualul digital este o unealta educationala noua si moderna care creeaza efectiv noi oportunitati de invatare. Pentru copiii nostri nativi digital, care au crescut alaturi de programele educationale PitiClic, va fi o bucurie sa utilizeze in continuare in ciclul primar si in ciclul gimnazial, la clasa si acasa, aceste noi resurse educative.

Nike Sneakers | nike shoes,cheap jordan,cheap nike,air jordan shoes,shoes made in China,a-ok-nike.com Citeste tot >

Infomedia Pro 1997-2024. Toate drepturile rezervate.

S.C. Infomedia Pro SRL; Sediu social: Bucuresti, Str. Caminului, Nr. 12, Sector 2;
C.U.I.: RO9932261 Nr. inreg. Registrul Comertului: J40/8785/1997; Capital social: 200 lei