Descriere produs
Copiii d-voastra iubesc calculatorul? Suntem siguri ca da !! El le-a devenit prieten si tovaras de joaca, atat acasa cat si la gradinita. Lasati-i sa se bucure de acest prieten si de « jocurile» lui! in programul nostru educational ,,Carnaval la gradinita!” dorim sa va lansam o noua provocare! Jocurile
propuse sunt pentru copii cu varsta cuprinsa intre 3 si 7 ani care, utilizandu-le, isi vor exersa gandirea logica, puterea de concentrare, capacitatile de memorare si asociere. Programul nostru va ofera o poveste atractiva, imagini de colorat, trasee cu cifre, jocuri cu diferente, exercitii de numarat si socotit, astfel, fiind solicitate inteligenta, psihomotricitatea fina, spiritul de observatie, simtul artistic, creativitatea, si nu in ultimul rand, simtul umorului.
Viitorul apartine celor ce stiu sa stapaneasca stiinta cunoasterii si arta inventivitatii. in acest context, educatorii si parintii trebuie sa faca totul pentru a uni forta informaticii cu dezvoltarea aptitudinilor si abilitatilor fiecarui copil, a capacitatilor lui creatoare. Implementarea sistemelor informatice in educatie este necesara inca de la gradinita, deoarece ajuta la pregatirea copiilor pentru a stapani volumul imens de informatie disponibil si accesibil lor, formandu-le abilitati timpurii de a le utiliza.
Utilizarea calculatorului reprezinta un mijloc de invatare/recreere preferat de copii pentru faptul ca le pare animat, viu, activ si este interactiv. In nici un caz, insa, folosirea calculatorului sa nu inlature total activitatile traditionale, ci doar sa le completeze.
-
Pentru a traversa strada este nevoie de multa atentie! Ajuta-l pe PitiClic sa dezlege misterul semnelor de circulatie.
-
PitiClic se intalneste cu cateva persoane care si-au pierdut cainii. Asa caini, asa stapani! Se spune ca fiecare caine seamana cu stapanul sau.
-
Merele nu sunt intotdeauna verzi! Pot fi colorate in rosu, galben. Coloreaza si tu marul folosind cele trei culori.
-
Tasteaza cifra care arata numarul merelor din farfurie.
-
Un viermisor pe nume, Piro, care adora merele a tot gustat de ici si de colo dintr-un mar. Acum Piro s-a ratacit. Sa-l ajutam sa gaseasca drumul pentru a
iesi din mar.
-
Poveste interactiva: Carnavalul de Halloween
-
PitiClic trebuie sa o invete pe Merlina sa rezolve operatii de adunare de la 1 la 10.
-
Dupa fiecare bostan se ascunde cineva. Asociaza animalul cu umbra lui și a bostanului dupa care se ascunde.
-
Ajut-o pe Merlina sa scrie corect formula magica. Tasteaza literele corespunzatoare!
-
Ai spirit de observatie ? Se pare ca oglinda vrajitoarei nu arata imaginea sa reala. Descopera diferentele.
Specificatii tehnice
PC:
Minim Procesor Intel P4/ 1GHz sau similar, CD-ROM 40x, mouse, 256 MB RAM, Video 800x600 High Color, Compatibil Sound Blaster, Windows XP, Vista, Win 7, Win 8
MAC:
Power PC / Intel Mac cu OS X cuprins intre 10.4 si 10.6, 512 Mb RAM, Video 800x600, CD-ROM 32x, mouse (disponibil doar pentru varianta fizica-CD).
Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH
Ne pare rau, dar nu avem produse care sa respecte criteriile selectate.
Planse de lucru pe care PitiClic vi le ofera pentru a le folosi cu copiii acasa sau la gradinita!
Mergi la resurse >
Infomedia Pro vă aduce la cunoştinţă lansarea în data de 02 Martie 2014 a concursului educaţional PitiClic în cadrul emisiunii “În curtea bunicilor” difuzată săptămânal duminica de la ora 10:10 la TVR2, într-un nou sezon plin de farmec si de aventuri, cu multe surprize pregătite de către producători.
Alături de Bunica (Alexandrina Halic) şi Bunicul (Cristian Mitescu) – actori minunaţi care ne-au încântat şi ne încântă prin harul lor - PitiClic va modera un concurs educativ numit simplu „Concursul PitiClic”, pentru copii de la 6 la 11 ani.
Concursul se desfăşoară între 2 echipe de câte 3 copii (echipa Bunicului şi echipa Bunicii) şi are trei probe pe care aceştia trebuie să le traverseze cu succes. Cele 3 probe ale concursului sunt diferite de la o ediţie la alta, dar au un singur numitor comun: distracţia. Ele pot fi probe digitale ce vor fi rezolvate pe calculator, tabletă sau cu ajutorul device-ului „Covoraşul PitiClic” sau pot fi probe de manualitate cu utilizarea altor produse educaţionale marca PitiClic.
Acest concurs este o nouă activitate din cele realizate de către Infomedia Pro pentru promovarea metodelor de învăţare moderne bazate pe utilizarea calculatorului şi a device-urilor mobile, pentru integrarea utilizării software-ului educaţional în procesul de învăţare al copiilor cu vârste între 6-11 ani.
Deci fiţi alături de noi, PitiClic vă aşteaptă pe TVR2! Giftofvision - Sneakers search engine | Nike Air VaporMax for Men & Women - Buy Online - Ietp
Infomedia Pro 1997-2024.
Toate drepturile rezervate. S.C. Infomedia Pro SRL; Sediu social: Bucuresti, Str. Caminului, Nr. 12, Sector 2; C.U.I.: RO9932261
Nr. inreg. Registrul Comertului: J40/8785/1997; Capital social: 200 lei
|